قوانين و مقررات فروش اينترنتي
کاربر گرامي لطفاً جهت استفاده بهينه از محصولات ، قبل از ثبت سفارش و خريد موارد زير را به دقت مطالعه نماييد.
دقت داشته باشيد که ثبت نام، ورود و ثبت سفارش به معناي آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين استفاده از خدمات فروشگاه اينترنتي از جانب کاربر مي باشد.
 

حق مالکيت معنوي

همه مطالب موجود در سايت و هر يک از خدمات و محصولات جزئي از اموال و دارائي هاي اين فروشگاه محسوب مي‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامي مطالب موجود در انحصار اين سايت مي باشد.
هرگونه استفاده از تصاوير و با کپي برداري از محصولات بدون کسب مجوز، پيگرد قانوني دارد.

رعايت حقوق مصرف کنندگان

تمام تلاش ما و همکارانمان در فروشگاه بر اين است که محصولات با کمترين قيمت و برترين کيفيت به دست مصرف کنندگان نهايي برسد. رضايت مندي مشتريان و مصرف کنندگان از اولويت هاي ما جهت حفظ اعتباري که طي ساليان دراز حاصل شده است مي باشد.
با توجه به اينکه خدمات فروش اينترنتي در ايران نوپا مي باشد، اعتماد سازي، آسودگي خاطر و رضايت مندي مشتريان در خريد اينترنتي همواره از الويت‏‌هاي فروشگاه ما بوده است ، در اين راستا مي‏‌کوشيم تا هر سفارش در شرايط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتري برسد. با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد، با مسايلي روبرو شوند که درچنين مواردي خدماتي در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

ضمانت یک روزه برگشت کالاي خريداري شده

با توجه به اینکه رضایت مشتری از کالای خریداری شده هدف اول ماست لذا در صورتیکه پس از دریافت کالا به هر دلیل از آن راضی نبودید می توانید با هماهنگی با پشتیبانی نسبت به عودت کالا و دریافت جایگزین یا برگشت وجه پرداختی اقدام نمایید.
لازم به ذکر است اقلامي که به عنوان هديه‌ از طرف فروشگاه همراه سفارش ارسال شده اند در صورت عودت کالای اصلی و درخواست برگشت وجه می بایست همراه کالا عودت داده شود.
جهت استفاده از ضمانت برگشت کالا، لازم است که کالا سالم و دست نخورده باشد و لذا هر گونه تست روی خودرو که موجب ایجاد خط و خش یا جاپیچ روی قطعه گردد مبین رضایت مشتری بوده و برگشت امکانپذیر نمی باشد.
با توجه به اينکه دريافت کالا از شرکت حمل کننده نشان دهنده صحت آن مي باشد، هرگونه اشکال‏‏‌هاي فني و ظاهري (شکستگي، خط و خش و مانند آن روي بدنه کالا و قطعات تزئيني) که در اثر استفاده نادرست از محصولات ارسالي ايجاد شود، شامل حال اين ضمانت نمي‏‏‌شود.
اگر کالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيکي با اطلاعات وب سايت مغايرت داشته باشد، بايد حداکثر طي 1 ساعت کاري پس از دريافت کالا، به واحد پشتيبان سايت از طريق تلفن اطلاع داده شود.   

حمل و نقل کالا

کلیه قطعات در وضعیت سالم و حتی الامکان با بسته بندی صحیح تحویل باربری یا پست می شوند و حفظ سلامتی کالا تا مقصد و تحویل به مشتری بر عهده باربری یا پست می باشد و لذا مشتریان گرامی باید در هنگام تحویل دقت نمایند تا کالای خود را در سلامت کامل تحویل بگیرند در غیر اینصورت از باربری یا پست ادعای غرامت نمایند.

حريم خصوصي

اطلاعاتی و مشخصاتی که مشتریان گرامی در هنگام خرید از سایت وارد می نمایند صرفا جهت ارسال صحیح و به موقع کالایشان استفاده شده و در نزد پشتیبان سایت محفوظ بوده و به هیچ وجه مورد استفاده شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.
 

هزينه ارسال کالاي برگشتي

اگر ايراد فني، وجود مغايرت فني يا فيزيکي يا آسيب ديدگي ظاهري، به تاييد پشتيبان سايت برسد، هزينه‌هاي ارسال به عهده فروشگاه است.
براي واريز هزينه پست به حساب مشتري، قبض پستي با مهر شرکت پست بايد همراه کالا به شرکت ارسال شود.
در صورت انصراف از خريد، يا تاييد نشدن ايراد يا مغايرت توسط پشتيبان سايت، هزينه ارسال و دريافت مجدد کالا، به عهده مشتري خواهد بود.
 

کالاهاي پيش فروش

برخي از کالاها با توجه به خاص بودن و ماهيت زمان بر بودن و هزینه بر بودن به صورت پیش فروش عرضه می شود. لطفاً هنگام ثبت سفارش خود به وضعيت موجود بودن و پيش فروش بودن کالاي انتخاب شده دقت نماييد.
در صورتي که کالاي به صورت پيش فروش موجود باشد پس از دريافت وجه کالا و با توجه به نوع کالاي خريداري شده در مدت زمان 10 الي 30 روز کاري سفارش شما آماده خواهد شد.
در موارد نادر در صورتي که کالاي سفارشي مستلزم مدت زماني بيش از يک ماه باشد، با شما هماهنگ خواهد شد.