نمایش لیستی نمایش خطی
  • تاثيرات عاطفي مصرف‌کننده بر تنوع‌طلبي خريد

    تاثيرات عاطفي مصرف‌کننده بر تنوع‌طلبي خريد

    امروزه فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي با تنوع کالايي سعي در تاثيرگذاري بر نگرش مصرف‌کنندگان مي‌باشند اين تحقيق با استفاده از روش اسنادي کتابخانه‌اي با مروري با مفاهيم و نظريه‌هاي رفتار مصرف‌کننده در ارتباط با تاثيرات محيط فروشگاه

    جزئیات بیشتر...
  • ارزيابي عملکرد فروشگاه هاي زنجيره اي

    ارزيابي عملکرد فروشگاه هاي زنجيره اي

    يکي از مسائل مهم در سازمانها تعيين سطح کارآيي يا به عبارتي ارزيابي عملکرد فعاليتهاي سازماني آنهاست. با توجه به اهميت بسيار بالاي صنايع خدماتي نظير صنعت فروشگاه هاي زنجيره اي در رشد و توسعه اقتصادي کشورها، ارزيابي عملکرد فروشگاه هاي زنجيره-اي اهميت شاياني دارد.

    جزئیات بیشتر...
  • رابطه بين فروشگاه ها و رفتار خريد مشتريان

    رابطه بين فروشگاه ها و رفتار خريد مشتريان

    کاربرد تاکتيک‌هاي بازاريابي ارتباطي به تنهايي نمي‌توانند موفقيت‌آميز باشند و بايد عوامل‌ ديگري مانند ويژگي‌هاي شخصيتي مشتريان(نياز به تعلق،نياز به احترام و لذت بردن از خريد و نياز به مد)را در انتخاب و ارزيابي تاکتيک‌هاي بازاريابي ارتباطي لحاظ نمود.

    جزئیات بیشتر...